Portfolio

 Zapraszam Cię serdecznie do lektury mojego pierwszego wpisu na tym blogu. Jeśli tutaj trafiłeś to znaczy, że niewątpliwie jesteś miłośnikiem sztuki, tak jak ja. Pasja jaką daje mi rysunek i malarsto jest ze mną od dziecka. Pamiętam ten moment, gdy pierwszy raz złapałam pędzel w rękę. wszystko to było dla mnie niesamowitym przeżyciem. Pierwsze kreski, które stawiałam były prymitywne i nie umiejętne, ale miały w sobie jakiś urok. Postanowiłam pójść za głosem serca i wkroczyłam na ścieżkę kształcenia artystycznego. Dołączyłam do wielu przyszłych artystów w szkole plastycznej w Katowicach. Szkoła ta dała mi wiele nadziei i rozwinęła moje perspektywy zawodowe. W przyszłości dlaje chcę kształcić się pod kątem sztuki. Wiem, że jestem do tego stworzona. Obecnie pracuję dorywczo, a od przyszłego roku zamierzam rozpocząć nową karierę. Niestety nie mogę się zdecydować, w którą stronę podążać. Interesuję się w zasadzie wieloma rzeczami. Malarstwo i rysunek jako pasja przewodnia, na tomiast bardzo cenię sobie fotografię. Zdjęcia to kolejne moje wielkie zainteresowanie...

W tym poście chcę podzielić się moim portfolio, które cały czas się powiększa. Bardzo dużo szkicuję, a oto moje prace. Zapraszam do komentowania.




 












Komentarze